Головне меню

Подати звернення

Огляд судової практики: випадки компенсації моральної шкоди

 Заподіяння моральної шкоди та компенсація відповідних немайнових втрат може мати місце як в договірних, так іdfstgdgf545464 в деліктних правовідносинах (поза межами існуючих між потерпілим і завдавачем шкоди договірних чи інших правомірних зобов`язальних відносин).

Відповідно до ст. 611 ЦК України моральна шкода підлягає відшкодуванню у разі порушення зобов'язання, якщо таке відшкодування встановлено договором або законом.

Читати детальніше...

В Солотвинській територіальній громаді спеціалісти Держпродспоживслужби провели семінар для відповідальних за харчування та медичних працівників шкіл

 02 лютого 2021 року спеціалісти Богородчанського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській областіdrgdfgdf54654654 на базі Солотвинської ТГ провели семінар для шкільних медсестер та підприємців, які організовують харчування дітей в школах.

Читати детальніше...

На Івано-Франківщині спеціалісти Держпродспоживслужби сприяли поверненню споживачу помилково оплачених коштів за послугу тимчасового розміщення в готелі на одному з курортів Прикарпаття

 Згідно ст. 14 Закону України «Про звернення громадян», органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи,dfygfggfhgfhgf6777777 організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, посадові особи зобов'язані розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити громадянина про результати розгляду.

Читати детальніше...

Як проходить перезимівля озимини та багаторічних трав на полях Івано-Франківщини – інформація управління фітосанітарної безпеки

 Озимі культури та багаторічні трави знаходяться у стані зимового спокою, їхня перезимівля відбувається задовільно.впвапвіакауауцауц«Великий мороз» - це оздоровлення природи, своєрідна фітосанітарна чистка полів щодо регулювання популяції комах і гризунів. Сніговий покрив захистив озимину від холоду.

Читати детальніше...

Огляд судової практики: споживач має право відмовитись від отримання туристичних послуг у випадку суттєвих змін щодо місця і часу вильоту

 Згідно із ч. 10 ст. 20 Закону України «Про туризм» якість туристичних послуг повинна відповідати умовам договору, порядок і способиsdgdftg567678u67 захисту порушених прав туристів визначаються законодавством про захист прав споживачів.

Читати детальніше...