Головне меню

Подати звернення

Реклама об’єктів будівництва, будівель, приміщень

   Після великої перерви в будівництві у зв’язку з початком воєнного стану, значна кількість компаній 18.08.22 11відновила свою роботу. У зв’язку з цим спостерігається оновлення рекламного контенту об’єктів нерухомості.


  Аналізуючи зміст рекламних сюжетів, Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області вкотре звертає увагу рекламодавців (замовників) та розповсюджувачів інформації про об’єкти будівництва з метою їх продажу на те, що реклама об’єкта будівництва буде вважатися законною лише тоді, коли у замовника будівництва в наявності є:
  • документ на право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується об’єкт, що рекламується.
  • документ, який підтверджує право на виконання будівельних робіт на конкретному об’єкті, що рекламується, отриманого відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
  • ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва відповідних об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
  • підтвердження про наявність у суб’єкта господарювання, що здійснює залучення недержавних коштів фізичних та юридичних осіб, у тому числі в управління, для фінансування спорудження житлового будинку, ліцензії на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), а саме управління майном для фінансування об’єктів будівництва та/або здійснення операцій з нерухомістю відповідно до Закону України "Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю", або за наявності свідоцтва про реєстрацію випуску цільових облігацій, виконання зобов’язань за якими забезпечується одиницею нерухомості, що споруджується.
  Така реклама відповідно до ч.1 ст.25-1 Закону України «Про рекламу», крім реклами на радіо, має містити реквізити вищевказаних документів.
  Крім цього, реклама будівель, які мають енергетичний сертифікат, з метою їх продажу або найму (оренди) має містити інформацію про клас енергетичної ефективності, зазначену у відповідному енергетичному сертифікаті.
  Реклама об’єктів будівництва з метою їх продажу або найму (оренди) має містити інформацію про клас енергетичної ефективності, зазначену у проектній документації на будівництво (зміни від 09.07.2022).
  Щоб уникнути визнання реклами недобросовісною, необхідно бути точним у формулюваннях та на підтвердження кожного висловлювання мати відповідний документ. Наприклад, для реклами «найнижчі ціни на квартири в м.Івано-Франківськ» - необхідно мати висновок на підставі маркетингового дослідження проведеного іншим підприємством, або офіційні дані органу державної влади чи місцевого самоврядування про рівень цін на квартири в місті.
  Відповідальність за недотримання вимог законодавства про рекламу передбачена ст.27 Закону України «Про рекламу».

Гаряча лінія

Календар

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Пошук