Головне меню

Подати звернення

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Заразен ли гепатит

Реклама і діти

   Реклама нас атакує з усіх боків. Варто зайти в Інтернет, увімкнути телевізор чи 08.12.21 2навіть просто вийти на вулицю…Але крім основної функції – інформувати, реклама здатна формувати та змінювати світогляд і поведінку людей, маніпулювати ними.

  Улюбленою аудиторією рекламодавців є діти, з їхньою вразливістю і нестійкою психікою.

  Дитячий мозок вбирає, як губка, все, що транслюється з екрану. Чим молодша дитина, тим легше їй щось внушити. Але і підлітки, якщо їх не вчили критично ставитися до інформації, - легка мішень для рекламних компаній. Орієнтуючись на підростаючі покоління, фірми борються також і за увагу своїх майбутніх клієнтів тому що:
  • у дитини зазвичай є кишенькові гроші, які вона обов’язково витратить під впливом реклами;
  • діти впливають на батьків, змушуючи їх купувати те, що вони бачили в рекламі;
  • реклама з самого дитинства виховує в дітях споживачів, людей, які прагнутимуть купувати товари у майбутньому.
  На захисті вразливої і ще несформованої психіки наших дітей стоїть Закон України «Про рекламу», а саме ст.20 «Реклама і діти», яка визначає певні вимоги до рекламних сюжетів.
  Зокрема забороняється реклама:
  • з використанням зображень дітей, які споживають або використовують продукцію, призначену тільки для дорослих чи заборонену законом для придбання або споживання неповнолітніми;
  • з інформацією, яка може підірвати авторитет батьків, опікунів, піклувальників, педагогів та довіру до них дітей;
  • з вміщенням закликів до дітей придбати продукцію або звернутися до третіх осіб з проханням зробити покупку;
  • з використанням зображень справжньої або іграшкової зброї, вибухових пристроїв.
  До того ж, реклама не повинна містити зображення дітей у небезпечних ситуаціях чи за обставин, що у разі їх імітації можуть завдавати шкоди дітям або іншим особам, а також інформації, здатної викликати зневажливе ставлення дітей до небезпечних для здоров’я і життя ситуацій.
  Також, Законом України «Про рекламу» передбачено, що реклама не повинна завдавати дітям моральної чи фізичної шкоди, викликати у них відчуття неповноцінності.
  Реклама не повинна вказувати на можливість придбання рекламованого товару, розрахованого переважно на дітей, кожною сім’єю без урахування можливостей її бюджету.
  Реклама не повинна створювати у дітей враження, що володіння рекламованою продукцією дає їм перевагу над іншими дітьми.
  Зі свого боку батьки мають пояснювати дітям, що таке реклама і з якою метою її демонструють.
  У разі виявлення реклами з ознаками порушення Закону України «Про рекламу», можна отримати консультацію за телефоном (0342) 559617, або надіслати звернення в управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Гарячі новини

0304 n13 covid 19Враховуючи, що переважна частина працівників Держпродспоживслужби продовжує виконання своїх функцій безпосередньо на основних робочих місцях, з метою запобігання виникненню та розповсюдженню коронавірусної хвороби (COVID-19) закликаємо дотримуватися наступних додаткових до рекомендованих ВООЗ гігієнічних процедур під час перебування в установі:

1. Перед початком роботи помити руки з милом, висушити та обробити антисептиком для рук.

2. Дотримуватися безпечної відстані при спілкуванні, проведенні нарад, засідань, груповій роботі.

3. В кінці робочого дня проводити протирання поверхонь комп'ютера (клавіатура, "мишка").

4. Щоразу після користування дезінфікувати слухавку стаціонарного телефону, задіяні кнопки копіювальних та інших технічних пристроїв загального користування.

5. Ретельно слідкувати за утриманням в чистоті мобільних телефонів, а у разі необхідності передачі його третій особі забезпечити до та після використання його обробку антисептичною серветкою.

6. Звернути увагу на щільність розміщення працівників в кабінетах, за можливості тимчасово перерозподілити робочі місця.

7. Проводити провітрювання приміщень не рідше одного разу на годину, за можливості утримувати вікна частково відкритими.

8. Обов'язково залишати робоче місце на час обідньої перерви для проведення довготривалого провітрювання приміщення

Соціальні посилання

free joomla extensions

Гаряча лінія

Вхід

Пошук

Календар

Січень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6